Cara Dapatkan Kulit Wajah yang Berseri dengan Mudah

Alhamdulillah. Itulah ayat pertama yang dapat diungkap apabila bertanyakan bagaimana kehidupan saya dengan Shaklee. Syukur dengan nikmatNYa kerana asbab dengan bertemankan Shaklee saya dapat menikmati kesan yang baik dan sangat mempengaruhi kehidupan kini.

Saya Rizatulrishah bt. Mohd Shaharuddin seorang isteri berumur 44 tahun merupakan seorang ibu kepada 3 anak perempuan comel yang berbagai peringkat usia dari umur 13thn, 3thn dan 1thn 7 bulan. Kehadiran permata hati ini memerlukan saya memiliki kecergasan dari segi mental dan fizikal yang sihat untuk menjadi ibu atau ummi yang hebat untuk mereka serta mengimbangi kehidupan seharian mereka yang sentiasa cergas serta masih menyusukan anak ketiga.

Jika saya lemah, cepat letih, tidak bertenaga bagaimana saya perlu menjaga mereka di samping kerjaya hakiki saya yang juga memerlukan komitmen yang tinggi. Dari situlah saya belajar tentang produk Shaklee yang dapat membantu saya dalam mendapatkan keperluan nutrient serta menjadikan penampilan saya yang lebih sihat selepas saya dikurniakan lagi dua orang anak kecil yang comel dan bijak.

Anak sulung juga sangat menyokong kerana melihat Ummi yang nampak dah macam makcik makcik bawang….hahahaha….serabai, mula gemuk dan kusam. “Ok…Ummi have to do something.”….AND now…” I made it girls”

Jatuh Hati dengan Youth Skincare

YOUTH Skincare…yes!!!! Memang fall in love lah kata orang. Saya memang mencari-cari produk yang selamat dan bebas dari bahan-bahan kimia yang berbahaya. Saya sangat berhati-hati dalam memilih produk skincare kerana kulit saya jenis yang sensitive dan dalam masa yang sama masih menyusu.

Pernah di zaman remaja masa belajar saya terjebak dengan produk yang akhirnya membuatkan kulit saya asyik naik jerawat dan berminyak. Nyesal tau masa tu. Dengan YOUTH Skincare kulit kusam, jerawat saya dapat dipulihkan. Parut jerawat pon dan pulih. Jeragat yang dah mula melambai-lambai nak menghiasi kulit pun dah tiada.

Bila dan masuk usia 44 tahun dah tentu garis-garis penuaan atau wrinkle dah mula wujud kan….Alhamdulillah dengan Youth keadaan ini dapat diatasi. Saya dapat lihat perbezaan dengan ketara. Memang tidak salah saya memilih YOUTH tambahan saya pula jenis spesies yang tidak suka bermekap tebal untuk menutup cela. Kini dah 1 bulan lebih saya menggunakan YOUTH. Jika ada yang tercari-cari set skincare bagi saya YOUTH lah jawapannya.

Well…apa yang boleh saya katakan keperluan vitamin atau supplement itu perlu untuk menampung kekurangan nutrient yang kita dapat dari makanan. Dapatkan panduan yang betul dan Shaklee adalah pilihan saya.

Alhamdulillah saya dah berjaya turunkan berat 3.5kg, kulit yang lebih sihat, kulit wajah yang berseri, tidak lagi kusam, kasar dan naik jerawat lagi, minda cergas dan bertenaga.

Saya juga belajar gaya hidup yang lebih sihat serta berpengetahuan tentang kesihatan. Terima kasih Allah atas segala-galanya. Terima kasih Shaklee kerana jadi ‘teman nutrient’ saya.

LOVE by RIZZ💖

YOUTH Skincare Yang Luar Biasa

Youth merupakan rangkaian skincare terbaru daripada Shaklee yang memfokuskan untuk MEMBANTU ANDA KELIHATAN JAUH LEBIH MUDA BERBANDING USIA

Antara effect yang dijanjikan oleh produk ini ialah:

✅ KULIT KELIHATAN LEBIH MUDA
✅ MEMPERBAIKI TEKSTUR KULIT
✅ MENAIKKAN SERI WAJAH
✅ MENGURANGKAN GARIS HALUS & KEDUTAN DI WAJAH
✅ MENEGANGKAN & MENGANJALKAN KULIT

Kalau nak tahu, kesan penggunaan YOUTH SKINCARE ni sangat cepat walaupun ianya bebas daripada segala bahan kimia merbahaya.

Setiap produk dalam rangkaian Youth ini dihasilkan daripada vitamin-vitamin anti penuaan dan polifenol

YOUTH | BERBEZA DARI YANG LAIN

Youth adalah produk penjagaan kulit yang bukan je menangani penuaan dipermukaan luar kulit tapi bertindak pada sel kulit.
Youth bukan sahaja melindungi dan membaiki tapi menyokong fungsi penting sel yang dapat memulihkan keremajaan dan seri wajah.
Wowww kan.. Skincare Youth memang sesuai untuk

✅semua jenis kulit
✅semua skin problem
✅lelaki dan wanita
✅semua peringkat umur.

Youth juga berbeza dengan skincare lain yang ada di luar sana

Antara yg terdapat dalam rangkaian penjagaan wajah Youth Skincare ialah:

LUMINOUS GEL OIL CLEANSER (125ml)
🌸 Membersihkan kulit wajah serta boleh berindak sebagai makeup remover untuk mekap yang ringan

PERFECTING SKIN TONER (177ml)
🌸 Menanggalkan sel kulit mati, melembapkan kulit dan membekalkan nutrisi pada kulit

YOUTH ACTIVATING SERUM
🌸 Menjana dan memperbaharui kulit pada peringkat sel untuk kulit lebih muda berseri

AGE DEFENSE MOISTURIZER SPF 50
🌸 Melindungi kulit daripada sinar matahari, menyuburkan dan melembapkan kulit. Bila pakai pelembap ni dia akan beri efek GLOWING pada kulit

RADIANCE C+E
🌸 Menggebukan, mencerahkan dan mengurangkan garisan halus, kedutan, pigmentation, menambahbaik struktur kulit serta menyekatakan tona wajah

ADVANCED RENEWAL NIGHT CREAM
🌸 Menyokong proses pembaharuan sel kulit semasa tidur agar kulit nampak lebih muda, halus dan berseri

Anda tak sabar untuk miliki kulit yang cantik dan berseri? Hubungi saya sekarang atau klik pada gambardi bawah untuk terus order.

Sebarang pertanyaan, anda boleh hubungi saya di talian 016-4225314.

 

You may also like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge