Cara Hilangkan Jerawat dengan Guna 2 Produk Sahaja!

“Ada ke produk yang boleh hilangakn jerawat degil aku ni?. Macam-macam dah aku try tapi macam tu juga tak de hasil”.

Begitulah bunyi whatsapp dari clasmate saya semasa di kolej dahulu. Serius juga ya masalah jerawat ni. Tak kiralah jerawat pasir atau jerawat batu ia tetap membuatkan tahap keyakinan diri seseorang itu jatuh menjunam seolah-olah dari tingkat 40 terus jatuh ke bawah. Dasyat!. Kulit muka yang berjerawat, kusam dan tiada seri. Begitulah yang dapat saya simpulkan. Belum jumpa pasangan hidup pulak tu. Ya, rupa paras bukanlah ukuran, tetapi ia adalah persepsi pertama yang menajdi daya tarikan pada si kumbang.

Jika kita lihat gambar di bawah punca jerawat berkait rapat dengan masalah dalaman. Rawatan dari dalam sangat perlu untuk mengatasi masalah ini.

Tahukah anda, 75% wanita hanya fokus kepada masalah luaran sahaja tanpa mengatasi masalah dalaman?. Sebab itulah masalah jerawat tidak hilang-hilang.

Luaran yang Macamana?

Dengan menepek krim-krim viral penghapus jerawat tu. Kebanyakan produk-produk yang claim jerawat hilang cepat dan pantas ini kemungkinan besar dari;

➡kilang-kilang pukal yang sama

➡produk re-branding, letak jenama sendiri

➡mengandungi bahan kimia bahaya memberi kesan yang cepat dan laju

➡tiada kajian pun.

Dek kerana dah terdesak, redah jelah. Akibatnya, jerawat tak hilang-hilang, muka rosak teruk!

Apa Perlu Buat?

Saya nak perkenalkan kepada anda 2 produk yang boleh menghilangkan jerawat dari dalaman. Sebelum itu, anda boleh periksa punca jerawat disini ➡ PUNCA JERAWAT

Antara produknya ialah;

#1. GLA Compleks

Fungsi GLA ialah menstabilakn hormon dalam badan atau dengan kata lain dapat membaiki hormon dalam badan. Hormon yang tidak betul merupakan punca masalah jerawat berlaku dan ia tidak boleh diatasi dengan produk luaran sahaja.

Kesan dari GLA;

🌸Kurangkan pengeluaran minyak

🌸Kurangkan pengeluaran jerawat baru

🌸Cepatkan pengeringan jerawat lama

🌸Muka lembap

🌸Hormon lebih stabil dan jerawat kurang

#2. Vitamin C

Satu-satunya vitamin yang ada sistem pelepasan berperingkat di dunia.

Menjadikan vitamin c yang paling berkualiti kerana ia tidak dibuang melalui air kencing

Kesan daripada Vitamin C ialah;

🌸Kulit lebih tahan lasak

🌸Kulit lebih cerah

🌸Pudarkan parut jerawat

🌸Memulihkan luka jerawat

🌸Menegangkan kulit

🌸Mengawal pengeluaran minyak pada kulit

Dengan dua produk ini sahaja dapat membantu ramai wanita di luar sana menghilangkan jerawat mereka. Anda bila lagi?

Apa Kata Mereka?

Jika anda berminat dengan 2 produk ini, anda boleh hubungi saya di talian 016-4225314. Saya akan guide anda supaya jerawat anda hilang dan tidak kembali lagi.

Nida(KN)

ID NO:987151

Whtasapp: 016-4225314

 

Baca juga;

➡PRODUK HILANGKAN JERAWAT 100% SEMULAJADI

➡PRODUK SKINCARE PALING LARIS

➡CARA CEPAT HILANGKAN JERAWAT DALAM MASA 2 MINGGU

 

 

 

You may also like

1 Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge